Persbericht: Riemersma Leasing breidt uit met twee nieuwe acquisiteurs

< naar nieuwsoverzicht

Persbericht: Riemersma Leasing breidt uit met twee nieuwe acquisiteurs

19 maart 2015

Riemersma Leasing breidt uit met twee nieuwe acquisiteurs.

‘s-Hertogenbosch, 19 maart 2015 – Riemersma Leasing, autoleasemaatschappij te ’s-Hertogenbosch, heeft twee nieuwe acquisiteurs in dienst genomen. Hellen Felten is in december jongstleden gestart in en verantwoordelijk voor de regio Eindhoven. Patrick Kavelaars is begin 2015 gestart en verantwoordelijk voor de regio Breda. Met deze uitbreiding van het commerciële team geeft Riemersma Leasing verder vorm aan haar groeiambitie.

Riemersma Leasing heeft in 2013 van den Brandt Autolease overgenomen, daarmee is aan de ambitie om te groeien definitief vorm gegeven. Riemersma Leasing ondersteunt zakelijke klanten ruim 35 jaar in optimale mobiliteitsoplossingen. Uitgangspunt voor Riemersma Leasing is door middel van een persoonlijke benadering de klantverwachtingen overtreffen, daarbij staan de wensen en behoeften van de klant centraal. Riemersma Leasing heeft als ambitie om ultieme service en kwaliteit te bieden door een op maat gemaakt advies van deskundige en betrokken medewerkers.

Hellen Felten
Hellen Felten werkt alweer 7 jaar in de automotive branche. Na haar studie commerciële economie, heeft ze eerst in de werving en selectie branche gewerkt. Daarna is Hellen gestart in de leasebranche, waar zij ruime ervaring heeft opgedaan in verschillende functies. Met behulp van haar saleskennis en commerciële ervaring is Riemersma Leasing goed vertegenwoordigd in de regio Eindhoven. “Ik ben ervan overtuigd dat er een groot verschil zit tussen de diverse leasemaatschappijen. Bij Riemersma Leasing werken we in een klein team waarbij de klant centraal staat. Juist onze persoonlijke benadering, maatwerk oplossingen, het echt inleven in de vraagstukken bij de klant en een transparant leasetarief zonder verassingen achteraf, daarin maken wij daadwerkelijk het verschil!”

Patrick Kavelaars
Als acquisiteur maakt Patrick Kavelaars onderdeel uit van het commerciële team bij Riemersma Leasing. Hij zal zich voornamelijk bezig houden met het versterken van de positie van Riemersma Leasing in de regio Breda. Patrick is inmiddels ruim 20 jaar actief in diverse commerciële functies bij o.a. Autopon Lease en TB lease. Met zijn komst staat Riemersma Leasing weer een stap dichter bij haar groeiambitie. “Door het samen met de klant invullen van verschillende vraagstukken, wat vervolgens resulteert in een optimale en transparante dienstverlening, laten wij bij Riemersma Leasing zien dat we leasen echt anders invullen.”

Hellen Felten & Patrick Kavelaars

Persbericht Riemersma Leasing breidt uit met twee nieuwe acquisiteurs PDF

Riemersma Leasing
De Waterman 7-a
5215 MX ‘s-Hertogenbosch

+31(0)73 850 47 50 (Bel mij)

Stel je vraag

• Dit veld is voor validatie doeleinden en moet ongewijzigd blijven.