Ontzorgen vanuit huis.. ook dat hoort erbij

We schreven in voorgaande blogs natuurlijk al even over het Coronavirus. Want hoewel we echt willen vermijden dat dit toch al veelbesproken onderwerp de boventoon voert, heeft het wel degelijk impact op hoe iedereen op dit moment zijn of haar werk en leven inricht. Dat geldt natuurlijk ook voor ons. Aan de andere kant is het misschien ook goed om te laten zien dat er heel veel dingen ook weer niet veranderen, omdat je nog steeds op, in dit geval ons, kunt rekenen.

Bereikbaar zijn
Dat we als ‘klein’ Nederland eigenlijk behoorlijk snel onze organisaties en onderwijs naar een digitale vorm wisten te brengen is iets om stiekem best trots op te zijn. Het is namelijk niet niks.
Toch is het belangrijk dat dat lukt, want ook bij Riemersma weten we dat “the show must go on”. En dat betekent dat onze dagelijkse werkzaamheden naar beste eer en geweten moeten doorlopen zoals je dat van ons verwacht, of je nu bestuurder of wagenparkbeheerder bent.
Daarom zijn we bereikbaar voor jou. Via onze website, maar ook ons telefoonnummer, social media accounts, onze e-mailadressen en contactformulieren helpen we je zo snel we kunnen, zoals je van ons mag verwachten! En had je met ons een face-to-face meeting gepland, dan ben je in de tussentijd door je contactpersoon natuurlijk al geïnformeerd over hoe we dat anders kunnen doen. Denk daarbij aan videobellen (via Teams en Zoom) met klanten en leveranciers.

Thuis werken
Wij werken, net als een deel van Nederland, vanuit huis. Er zijn echter ook genoeg mensen die niet thuis KUNNEN werken of juist hard op de werkvloer nodig zijn. Dat betekent ook dat de mobiliteit van die Nederlanders, nog steeds belangrijk is, of dat nu per (lease)fiets of auto is. Ze moeten zich kunnen vervoeren, geholpen worden als ze pech hebben of onderhoud nodig is, of met vragen terecht kunnen als die er zijn.
Wanneer je als relatie van Riemersma meer wilt weten over hoe wij in deze tijd zaken aanpakken en of er iets (en zo ja, wat) is veranderd, mag je ons daar altijd over bellen of e-mailen. We halen eventuele onzekerheden, onrust of onbeantwoorde vragen graag bij je weg!

Onze klant – online en offline
Via onze website vind je al heel veel informatie. Zo hebben we bijvoorbeeld een hoop veel gestelde vragen (en de bijbehorende antwoorden) voor je verzameld. Daarin vind je allerlei gangbare onderwerpen over lease, je auto of fiets, reparatie en onderhoud etc. terug. We hebben hierin geen apart onderwerp toegevoegd over de situatie rondom Corona. Maar natuurlijk kun je ook de Riemersma Leasing app downloaden deze app is gratis, maar alleen te gebruiken als berijder van een auto van Riemersma Leasing. In de Riemersma Leasing app staat alle praktische informatie over uw eigen leaseauto en alle belangrijke telefoonnummers staan handig op een rij.

Juist in deze tijd blijven we graag met je in contact; dat kan digitaal via een e-mail, social media of contactformulier, maar we horen ook graag per telefoon van je. Zo blijven alsnog ‘persoonlijk’ met je in contact.
Het belangrijkste dat we je willen meegeven, is dat we bij Riemersma er alles aan doen om jou als klant, in welke vorm ook, net zoveel service, hulp en advies te geven als je normaal gesproken van ons gewend bent, of misschien zelfs meer.

Heb je een vraag die je ons wilt stellen?
Onze mogelijkheden van contact en aanvullende contactinformatie, vind je hier.